Հանրակրթական դիջիթեք 2024

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
    Իմ ուսումնական բլոգում ես հրապարակում եմ իմ դասերը։ Ես ընտրել եմ edublogs.org հարթակը ուսուցչուհուս խորհրդով քանի, որ ուրիշ ոչ մի այլ հարթակի ծանոթ չէի։

  1. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։
    Ես տիրապետում եմ՝ word, power point, google, Microsoft, outlook, teams, GeoGebra, quizizz, edublogs, paint համակարգչային ծրագրերին։

  1. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ  առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
    Ամենաշատն օգտագործում եմ՝ word, quizizz, outlook, google, edublogs համակարգչային ծրագրերին քանի, որ հիմնականում դրանցով եմ անում իմ դասերը։

  1. Ի՞նչ համակարգչային նոր ծրագիր եմ  սովորել  դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
    Դպրոցում սովորել եմ word, power point, GeoGebra, quizizz, edublogs, google, outlook․․․ ծրագրերը։

  2. Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում։
    Մասնակցել եմ։ Սովորել եմ GeoGebra ծրագիրը, որը իր մեջ կիրառում է մաթեմատիկական չափումներ անելը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *